hallå på er :)

Japp då e man tillbaka igen, tjockare än någonsin :P
Haft ett litet uppehåll med bloggen då jag har känt mig väldigt trött och sliten och inte haft så mycket att skriva om.

Men nu kör vi igen :) E ni med mig fortfarande :P??????

Nu är det snart bara 4 veckor kvar tills lillen är beräknad, känner att kroppen börjar ta stryk av mina extra 20 kilo så jag hoppas verkligen jag slipper gå över tiden.

Igår tvättade jag alla bäbis kläderna och jag måste säga att det känns så skumt att dom nu ska komma till användning igen. Kläderna är så små!

Idag blir det en lugn dag hemma, har precis lämnat lillen på dagis och sitter nu och inväntar Sandra som ska komma hit och få lite fina gele naglar :)  Får sjukt ont i ryggen nu när jag gör naglar så det blir inte så många gjorda.

Nä nu lär jag gå å sätta på lite kaffe så jag piggnar till!!



Kommentarer
Postat av: erica

japp ja e me puss , fattar fortfarande noll av bloggen :-( du får lära mig i helgen

2010-04-15 @ 10:11:34
URL: http://ericatherese.blogg.se/
Postat av: jenifer

Klart vi e:) Imorgon kommer vi jihuuu:) puss

2010-04-15 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0