hej gott folk

Besöket hos barnmorskan gick jätte bra, huvudet var knappt ruckbart så det var ju bra :)
Har ju ätit järntabletter ett tag nu och mått piss i magen men det har tydligen gett fina resultat så det e ju bra :)
Sf måttet låg på 34.
Skulle skriva  förlossningsbrevet men kände att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, så det blev kort.

Senare på dagen var vi på utvecklingssamtal på dagis, dom tyckte hon var väldigt trygg i sig själv och tog för sig bra fasst hon knappt är där. Min duktiga lilla tös :)

Idag är Neis ledig vi har vart till mor och far och ätit lunch sen åkte vi hem och sov en sväng, känner mig inte pigg idag kroppen orkar liksom ingenting, mår illa och känner mig svag...
Känner att gravidmagen börjar bli lite jobbig och längtar verkligen tills vi har vår lilla bäbis utanför maggen!!

Nu sitter vi och kollar på mussepigg och väntar på att Niklas ska komma hem.
 Ska fixa lite här hemma med vagnen och sängen och skriva en liten lista om vad som ska göras innan bäbis kommer.

Hörs kanske sen Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0