Kom ut nuuuu :)

Ja det har vart några tuffa dagar, haft väldigt mycket förvärkar och har verkligen trott varje kväll att i natt kommer bebis men nej nej. jag har ju 2 veckor kvar så det e ju inte konstigt att inget händer men dom sista dagarna har vart jobbiga.

Idag är det sista april, va meningen att vi skulle fira med Emma och Nicklas och ett annat par men deras lilla bebis som va beräknad 29de kom i morse :) Grattis till lilla Viggo :)))

Så nu blir det bara vi tre och kanske om grannarna håller oss lite sällskap :)
Annars kanske vi drar en sväng till mor och far som har min faster m familj på besök!
Blir iaf lite grillning och en sväng till kasen.

Nu håller jag på å bakar en efterrätt tills ikväll det blir en kolapaj med pekannötter :) Bara det att kolan har nu kokat dubbelt så länge en vad den ska men ändå e den  inte klar :/
Aja blir nog bra till slut :P

Nä nu ska jag göra mig i ordning här hörs sen mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: * Em

Tja :) Allt bra med dig idag?

2010-05-05 @ 16:44:27
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du de va längesen Ellie kom ut nu va? ;)

2010-08-11 @ 23:56:51
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

ni får gärna komma i em/kväll på tårta om ni vill. blir nog trångt, men ni är som sagt välkomna :)

2010-08-19 @ 09:37:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sandra

jaa nu är hon ute, så börja skriva igen :)

2010-09-01 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0