Dagis idag

Idag är min lilla prinsessa på dagis, hon var inte lika glad som vanligt när vi kom dit men det är väll för hon vart hemma så länge.
Efter jag lämnat Neis tog jag en sväng förbi Malin, vi satt å snacka lite skit och drack kaffe.
Hon skulle iväg å jobba kl 12 så jag skjussade henne och lilla neis till dagis.

Va så roligt när vi var på väg i bilen så säger Malin där står det nån å skjuter Sofie, och jag kände hur hjärtat nästan stannade, ja menar man vet ju inte i sätra liksom ;) Hehe men insåg rätt snabbt va hon menade och det va ju en polis som kollade hur snabbt alla körde. Hehehe!!

Nu har jag precis ätit lunch, köttbullar och makaroner ska lägga mig en stund i soffan för min rygg verkar inte vela nå mer nu, har alltid haft problem med ryggen och det blir inte precis bättre nu när jag är gravid *suck*

Vi får höras sen gott folk :)
Pöss så länge!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors lilla gobit krya på dig gumman

2010-02-11 @ 13:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0