Full upp

Ja som ni ser så har jag inte varit så aktiv med bloggandet i helgen.
Vi har ju haft besök av Neas kusiner från Enköping, så vi har haft fullt upp..

I fredags blev dte lite tacos hemma hos mor och far, lite lets dance och sen jobb för Niklas.

lördag lev dte lite fest hos mor o far

Söndag blev det shopping i valbo :)
Har inhandlat lite billiga kläder som jag kan ha nu när jag är lite större :P

Nea är piggare men fortfarande inte 100, väldigt gnällig och äter inge vidare så frågan e om det blir nå dagis för henne imorn, känns  inge kul å lämna henne när hon inte är pigg å glad.
Hon har inte vart på dagis på över en vecka nu men det kan inte hjälpas e man inte pigg så e man inte.

Nu är Niklas och nattar lill trollet och sen kommer mamma och pappa hit för att kolla på En sommar med Göran, jag och Niklas har redan sätt den men tyckte den var så bra så kan se den igen :P

Vi hörs imorn gott folk hoppas ni får en mys söndagskväll :) För det ska jag ha!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0