Fullt ös

Ja här finns inge tid för vila, Jodå Nea sover men inte det andra lilla trollet som så gärna vill leka med Puma så det slutar i fajt. Båda morrar skäller och jag bara väntar på att Neis ska vakna av deras skall!!

Pappa ringde precis när hundarna va som värst och undrade varför jag flåsade så mycket, jodå mamma det är din hund jag försöker läxa upp :P Boxer är envisa rackare men goa så man smälter också :P Nu sitter Humlan i sin bur å skäms, nja det va det som va meningen iaf, men hon ser så glad ut så!!! :)

Gjorde ett tappert försök att fota min mage så ni skulle få se men lyckades inte allt för bra.
Nu är Niklas iväg på match och jag sitter och inväntar paradise hotel finalen :))))))



Magen i v 25+1 :)



Kommentarer
Postat av: Mor

Du är då för go du gumman som ställer upp för din gammle mor o hjälper mig med lille humlan .O du jag har en tub med tass salva om nea skulle vilja hjälpa till att smörja lilla hulla hulla.



2010-02-03 @ 00:54:14
Postat av: Anonym

Gud vad vackert gravid du é. Jag såg ut som en flodhäst, du är ju bara vacker !!!!! hmmm fuskigt =)

vill ni ha lekbesök är det bara att höra av dig ;) de gick ju så bra ihop, nellie kan ju lära Nea mer konstiga saker att säga...hahahahah MIN; MIN

om du inte har nr så är det 070.7902526

2010-02-13 @ 10:02:05
URL: http://sandraeklund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0