Hudvårdscenter

ja då va det bokat å klart :)
Va som sagt på hudvårdscenter och kollade upp min hy, efter att hon kollat på mitt ansikte kom vi fram till att jag ska göra en behandling med microdermabration, alltså en slipning i ansiktet.
Börjar redan på torsdag med behandlingen så då får ni veta mer hur det går :) 
Priset är dock mindre kul men det är det värt :)

Nu sitter jag här med Minnéa, Puma och lila Humlan.
Är hund vakt denna vecka för mor å far jobbar samma skift :) Jätte mysigt tycker jag, dock fullt upp :P

har beställt lite nya nagel geleér som ska komma imorn, hoppas verkligen dom kommer då för är väldigt nyfiken på om dom e bra, sen lär jag göra Malins naglar snart också :)

Nä nu lär jag kolla upp min griniga hund och dom två busfröna här..
Hörs sen
Puss


Nea och kusin Neo :)


Kommentarer
Postat av: erica

åhh mosters söööta prinsessa , kan äta upp henne o va stor neo har blivit såå sööt

2010-02-02 @ 07:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0