Måndag sol och röd i fejjan :)

Ja då har man precis kommit hem från sin 2a ansiktsbehandling, helt sjukt va len man kan bli.
är röd som en kräfta och minsta lilla por i ansiktet är förstorat men det lägger sig snart :)

Nu är iaf Nea frisk hoppas hon förblir det ett tag nu för tycker hon är sjuk var och varannan dag *suck*

Solen lyser över Gävle, Sandra ska komma hit nu så ska vi ta en kopp kaffe sen en promenad till dagis för att hämta lillen sen ut å åka lite bob :) Mycket trevligt.

I helgen är det fest som gäller syster ska ha sin 30 års fest här hemma i Gävle :)
Får se om jag hänger med dom ut en sväng när dom ska ta en fördrink eller om det bara blir hemma fest för min del (lutar åt det)

Idag går jag in i v 28, shit va fort det går lär jag säga.
Jag mår så där lär jag säga men magen växer på bra iaf och det är huvudsaken :)
har slarvat med järn tabletterna eller slarvat jag har inte börjat ta dom, ska bli ändrig på det så ikväll tar jag min första sen får jag ha ont i magen bäst fasen jag vill :P

Ska ta lite kort på vår bob tur senare dock inget på mig för jag ser då inge vidare ut i min fejja ;)
Hörs senare gott folk hoppas vi alla håller oss friska :)
Pösss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret!(om behandlingen) stackars liten, hopppas hon blir bra snart...fick ont i magen när ja läste vad som hade hänt=(

2010-02-16 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0