Nu ni

Har man en hud likt en nyfödd :P a iaf på känslan utseendet e det samma fasst lite rödare :P
har iaf påbörjat en behandling som heter microdermabrasion med Diamond Peel, så kallad hudslipning som tar bort det överska hudlagret.
Det var en speciell känsla, va som hon slipade plus dammsög en i ansiktet :P Heheh efter det fick jag en lugnande gurkmask som skulle ta bort rodnaden.

ja och betyget... eftersom jag nu ska gå flera gånger för att uppnå resultat på mina problem så har jag ennu inte sätt förändring så, men känslan på huden ojojoj va len man kan vara.
tror detta kommer bli skit bra jag :)
Dyra protukter köpte jag också för det hör ju till :P

När jag kom hem så blev det en sen lunch som bestod av köftfärssås och makaroner, gott va det och hungrig var jag för en gång skull.
Nea har fortfarande feber men är rätt pigg endå.

Imorn kommer iaf syster med familj hit så jag hoppas verkligen Neis e bättre då så hon kan leka med sina kusiner, vi ska äta tacos hos mamma och pappa.

Nä nu lär jag fixa tvätten här vi höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0