Sol

Skönt att vakna och se solen   :)
Nea är hemma idag också men imorn så e hon nog redo för dagis igen :) Hon verkar ha fått tillbaka aptiten iaf för imorse ville hon minsan ha frukost :) Så fort hon blir förkyld eller liknanade så vägrar hon mat :(
 
Idag tror jag Nea ska få göra en gipsfot har liksom glömtsbort så det får bli nu i stället :) Får se hur det går :P Sen kanske vi kan ta en liten lugn bob tur.

I veckan händer inte allt för mycket, Var så dum så jag bokade in ansiktsbehandlingen nästa måndag istället för nu på torsdag hade vart skönt att få det gjort denna vecka :/ Aja får se om jag ringer och kollar om tiden finns kvar på torsdag :)

Nä nu lär jag göra lite kaffe sen hoppa in i duschen.
Pösss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tänkte fråga dig om det har blivit nån skillnad på din hy nu efter behandlingen du fått?..funderar på att göra samma sak själv...

ha det bra

2010-02-11 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0