stackars :(

Japp då är Neis hemma från dagis idag igen, nu är det varken snusk sjukan eller förkylning utan nåt värre..som jag inte vet vad det är :(

det hände igår... Nea lekte lite med Niklas så helt plötsligt blev hon helt sne lutade liksom huvudet mot ena axeln och föll mot den sidan, vi trodde först att det va nåt nytt hon lärt dig på dagis (hon brukar älska att låssas ramla) men insåg rätt snabbt att lillen kunde verligen inte stå på benen.'
jag tog telefonen ringde sjukan på en gång, hon visste inte riktigkt vad det kunde vara men skulle ringa upp så fort hon pratat med en barn läkare.
undertiden jag pratade blev Nea bättre men va lite rädd för det var väll obehagligt. Vi provade att ställa ner henne och hon va fortfarande lite snurrig men inte sne.

läkaren sa att vi skulle ha henne över uppsikt så hon inte blev trött, fick feber eller blev anorlunda.
jag tycker Nea inte riktigkt är som hon brukar har tänkt att det bara är en liten trots period men nu tvivlar jag, tycker att hon tar sig över örat så kanske har alltsammans med det att göra. jag vela iaf ha henne hemma så jag ser att inget händer för vi ska till bvc på läkarundersökning på torsdag då kanske dom kan se nåt.

har inte kunnat sovit inatt... :( har legat och lyssnat på Nea. Nu är jag trött som bara den, ska ta en sväng till pappa och äta lunch men sen blir det lungt!!

Jag kan säga att jag aldrig vart så rädd i hela mitt liv. oki om dom spyr, hostar har feberkramper eller andra vanliga sjukisar då har man iaf en arning om vad man kan göra, men att inte veta  vad man ska göra det va riktigkt läskigt!!

Hoppas lillen får må bra nu
Hörs sen pöss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men usch va hemskt! :( :( Jag blir nästan tårögd här, hoppas dom hjälper er ordentligt på sjukan och att de blir bättre!



Balanssinnet sitter ju i örat, kanske nått med de? :S

Krya på er!



Kramar!

2010-02-16 @ 08:52:07
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0