Suck

Har inte skrivit här för det blev sjukstuga här hemma igen :( en otrevligare sjuka...
iaf så mår mitt lilla hjärta bättre nu... :)
Nu inatt sov hon 15 timmar i sträck helt sjukt, hon måste vart helt färdig stackarn !

Idag blir det lite lets dance, håller på å gör lite mat nu sen blir det soffläge.
Imorn tror jag att jag ska hem till mor och far på lite mat för Niklas ska ut på galejj.

har fått en fråga om jag tycker mitt ansikte blivit bättre efter behandlingen mitt svar är..

För att nå ett långvarigt resultat rekomenderar dom att gå 4 gånger, eftersom det blev sjukstuga så fick jag boka om min andra gång så jag har bara gjort en behandligt så länge. jag har märkt klart en förbättring på min hy så här len har jag nog aldrig varit, men som sagt kan säga mer när jag gått klart min behandling. Hoppas det här räckte som svar så länge ;)

NU ska jag äta lite men vi hörs
hoppas ni får en mysigt fredag Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0