Tack

Inatt fick min lilla tjej sova hela natten det tackar vi för :)
Idag är hon piggare och verkar inte ha lika ont i magen, hon har fått lite majsvälling nu.

Imorn är det bvc, ska bli skönt så kan dom titta i hennes öron.

Idag när jag vaknade så var ansiktet alldeles torrt men det e bara smörja in och se glad ut, tycker jag ser en klar förbättring om inte annat så e jag len som en baby ;)
Nästa behandling ska jag göra på måndag, sån härlig känsla när man går därifrån med en silkes len hy :)

Inatt sov jag på soffan för jag vaknar hela tiden när Nea rör på sig, iaf så vaknade jag kl 03.00 av världens skrik utanför. Min första tanke va är det Gizmo som står å skriker utanför???
Nä det va det ju inte utan det var så obehagligt det var en stor räv som jagade en stackars brun stor sak som skrek för sitt liv.
jag öppnade altandörren och skrek i hopp om att räven skulle ge sig men icke, han fortsatte bara å jaga den stackars djuret och till slut s¨å tror jag den fick tag i det och då hördes skriket allt svagare :( Blev så ledsen kunde inte somna om sen.
Niklas ska gå ut när han kommer hem och se om han ser nåt,vågar man släppa ut sin hund på gården i fortsättningen??? De e frågan!!!!

Nä nu blir det kaffe och tvättning och borstning av tänder för lillen :)
Hörs sen ska försöka bli bättre med kort :) puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0