Tidig morgon

Igår va det mys söndag hemma hos fam Ehlin. Malin, Jimmy och lilla Neo vart här och hälsade på vi gjode hemmagjord pizza och myste :) Sen kom Sandra och Adde hit och hade med sig massa gotta, kollade på en kass film sen åkte dom hem.

jag och Niklas kollade på blåsningen, den första var sjuk kul måste jag säga. Blev tidig kväller redan vid nio :P

Idag vaknade vi iaf tidigt av att Niklas tele ringer, jo han hade sovit över. jag och Nea kunde inte somna om så vi gick upp.
Nea är fortfarande jätte förkyld så hon blir hemma. Mamma kommer hit senare för jag ska ju iväg på hudvårdscenter idag :) Spännande :)

nu  blir det lite gröt, sen massor med kaffe
hörs senare så får ni hära vad dom sa på hudvården :)
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0