ZZZzzz

Idag är jag trött, tröttare än vanligt. Tror det är dags att ta tag i dom där jävla Niferexen nu. Ladda ladda!!! har dragit ut på det alldeles för länge nu :/

Idag vaknade jag och Minnéa halv 8 gick upp och gjorde välling till skrutten, lite yogurt
till mig.
Nea är förkyld så det blir till att vara hemma, har ingen bil heller så....

Senare idag kommer lilla Humlan hit också, heheh  Nea gjorde bus igår sa inget till mamma hahah.
Det är så att Nea är torr om kinderna så jag har en speciell salva till hennes kinder så fort jag hämtar den så börjar Nea smörja sina kinder bara det att jag tittade bort för en stund och hör Nea sitta å säga, smörja smörja, Hulla hulla ;) Hahahaha när jag tittade dit satt hon med kräm över hela händerna och en massa kräm på stackars Humlans kinder hihihihi Ni skulle sätt va kul det såg ut, tyvär blev det ingen bild då jag mest fick panik och tvättade bort den. Så sorry mamma om Humlan är en aning flottig runt munnen :P

Aja nu ska jag sätta på lite kaffe här sen kanske jag och Minnéa kan hitta på nån nytta här i huset :)
Hörs senare
Puss o Kram

En Hulla hulla utan kräm på kinderna :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg till go ungen att hon ska smörja trampdynorna i stället nästa gång .Hmmmm tyckte väl att hon kändes lite annorlunda .Ja vad kan inte min lilla sötnos hitta på

2010-02-02 @ 11:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0