.

Ja det är inte som ni tror att jag givit upp er, utan det har bara varit blogg.se som krånglat hela dagen för mig. *suck*

Igår hade vi iaf en super mysig kväll med Jenifer och Jimmy, kollade lets dance och åt tacos.

Idag Vaknade vi med tuppen gjorde oss i ordning sen blev det shopping i valbo.
jag fyndade två tröjjor på gina för endast 50kr st, va två långa tröjjor som jag kan ha med min mage som bara blir större. Köpte ett par leggins med skin på från sisters också väldigt sköna när jag nu inte är smal längre :P

Imorn bär det av till valbo igen för tröjjorna var så sköna så jag är tvungen att ha fler färger :)

Nu har vi kollat Robinson och jag älskar att Hans vann :) Grattis till Hans!!!
Nu blir det snart sängen, hoppas min lilla dotra får sova inatt för hon har en hemsk hosta och är alldeles täppt i näsan, stackar älskling!!!

Nä vi hörs imorn Pöss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0