Fredag

Härliga fredag, förutom att det snöar då :/
Idag kommer min kära vän jenny hit och hälsar på, ska bli jätte trevligt att ses igen saknar henne nå otroligt. Förstår inte varför jag är så lat och inte träffar henne mer.

Minnéa är ledig idag så får se vad vi hittar på innan vi får besök. nu sitter hon och äter frukost sen ska hon väll kolla på Pororo en stund annars blir det skrik :P

Igår va vi iaf och lyssnade på lillens hjärta, allt såg och hördes bra förutom att mina värden inte såg nå vidare ut inte så konstig att jag känner mig lite trött och svimmfärdig! Men men ska iaf börja äta dom där jävla järntabletterna som min magen döööör av `*suck* Men vad gör man inte för sitt lilla hjärta.
Hade gått upp 12kilo redan men va mindre än vad jag var sist och det trodde jag inte.
Nu ska jag inte dit förns v 30 så det är ett tag kvar.

hann med en liten handling igår med, så skönt och ha lite gott hemma. Är ju ett måste till fredags mys :)
Nä nu kaffe vi hörs senare pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0