Kväller

Idag har jag och Minnéa spenderat eftermiddagen hos mamma  och pappa, Sandra och lilla Nelliekom dit med deras goa korint (boxer) Fikade lite och hade mycket trevligt :)

Niklas slutade 4 så han kom sen han med.
Nea hade lite ont i magen så medans jag gjorde maten stod hon bara och grinade bredvid å försökte göra sitt, så fort man tittade på henne sa hon... suta mamma!! Goa lilla unge!!
Jag la henne på golvet framför lite tecknat och gjorde lite massage på magen och helt plötsligt va det glömt då ville hon ha sin mat.
 
Efter det fick hon bada lite med pappa sin :)
Nu håller lillen på å nattas, lite senare än vanligt.... dumma mage :(  Själv sitter jag här å funderar om jag ska lägga mig i soffan å glo tv!!

A tror de får bli så Hörs imorn Kram på er!!!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilka fina bilder de blev :)

2010-01-26 @ 06:06:57
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0