Lugnet

Det är precis vad det är här hemma lungt :)
har precis ätit lite lasange till lunch och ska nu ta mig min andra koppen kaffe :)

har även styrt upp lite måsten som jag hade också, nu återstår bara att ringa och boka in tid på mvc.

Den här veckan kommer tuperware grejerna ni beställt också glöm icke det.. betalning till mig senast torsdag sen kan ni hämta grejjerna på lördag morgon :)

har iaf bokat tid för ansiktsbehanlig på måndag eller det är en konsultation innan jag ska göra behandling, som sagt har inte världens vackraste hy har aldrig haft heller och nu när jag är gravid så är den värre en värst.
När jag väntade Nea hade jag inte en enda prick i fejjan nu har jag dubbelt upp om jag säger så.

har bokat in tid hos hudvårdscenter i gävle så det ska bli spännande :) Men kostar ju därefter också men det är det värt!!

Här är lite kort från i lördags, dock bara på Minnéa tror jag..




Kommentarer
Postat av: Mimmi

skicka över ditt kontonummer då :)

2010-01-27 @ 08:44:51
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0