tjo

Hej!
Vet att det var ett bra tag sen jag skrev nu, funderar på att byta blogg men har inte bestämt mig än.
Gå in och kolla på http://sofieehlin.myshowroom.se/ och säg vad ni tycker!

Idag va vi uppe med tuppen, Nea skulle upp till dagis och jag ska dona lite hemma här.
Senare ska jag hem till mor och far och träffa Sandra och söta Nellie, hoppas hon har med sig sin trubbnos också lär säga att jag e rätt svag för trubbnosar (boxer vovvar) :)

Graviditeten går framåt iaf är i v 24 nu och bäbis sparkar å har sig i magen :)

Vi har också fått tillökning i släkten en liten Boxer valp som heter Humlan men är nu mer känd för hulla som Nea säger! Hon kommer bo lite här när mamma och pappa jobbar å så, och det tycker vi om :)

Vi har köpt en system kamera också så nu hoppas jag kunna bjuda på lite finare bilder i framtiden!!
Nä nu kallar lunchen på mig vi får höras sen pöss på er hoppas ni hänger med min blogg igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0