Trött trött trött

ja idag är jag trött, trött på att vara trött, trött på vädret ja trött på massor med saker. Tur att man har Neis hemma en sån här dag så man får leka å tänka på annat :)

Idag har vi bara vart hemma, lekt, kollat pororo, ätit pannkakor och jag massa kakor :/

Niklas slutar om en halv timme, får se om vi åker en sväng och handlar men det tvivlar jag på så som jag känner mig nu.

Nea sitter och äter hårdmacka, tycker det är jobbigt eftersom hon e rätt  gluppsk å sätter ofta i halsen för hon glömmer och tugga men det är klart hon ska få äta hårdsmörgås tänker jag och ja va händer jo hon sätter i halsen. Det gick bra hon hostade upp den till slut, varför kan hon inte bara tugga hon har vart dålig med det jämt och endå har hon mer tänder än många.

aja nu ska jag sällskapa med min dotter
Hörs
Kram




Kommentarer
Postat av: Mimmi

ne de går inte heller, för jag börjar nio o har ingen bil att ta mig dit på fredag morron, jag får fråga mamma om hon kan komma förbi med pengar imorn isf

2010-01-27 @ 21:56:56
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0