Vill göra...

Nåt kuuuuuul!!!!! Nån som har nåt kul på g ;)
Har precis vart med Neis till dagis och sitter nu och funderar vad jag ska hitta på idag, har hunnit med en kopp kaffe å är nu inne på min andra kopp :P

Bra att ni hjälper mig med namn, Emma du kan nog vara lugn Moa är inte på högsta plats :P Så vi kan nog vara vänner endå ;)

Amelie står rätt högt, men men får se vad det blir plutten ska ut först iaf :)

Har sånt shopping sug nu, tur att jag e tjockis så inget passar mig :P Annars hade inte Niklas blivit glad :P
Är sugen på att göra nåt med håret också, typ klippa kort, synd bara att jag inte passar i det :/

Nä nu lär jag dricka upp mitt kaffe sen blir det en funderare vad jag ska hitta på!
Emelie säg till när du är redo så kommer jag och hälsar på er :)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0