barnen sover

Och det är såååååå skönt :)
Sitter och dricker en kopp kaffe och bara njuter av tystnaden..
Att vara hemma och ta hand om två tok förkylda barn plus att vara sjuk själv e inge kul alls, är helt slut efter den här veckan. Nu ska det verkligen bli skönt med helg!! Vila vila vila.... Eller inte... Nä för här ska fixas inför dopet som är på söndag, det ska bakas och handlas.

Idag kom iaf en liten dop present från mamma och pappa på posten, det är en liten rosa spis och en grön prickig brödrost till Minnéas och Ellies nya fina kök som Niklas snickrat :) Det blev super gulligt, nu ska bara hyllan upp sen e det nog färdigt!

Jo förresten imorn är Nea och Ellie med i tidningen, ett litet sent kort men vad gör det, så mina vänner klipp gärna ut det åt mig för vi har ingen tidning :p

Aja nu ska jag prata lite med min mor hur vi ska lägga upp allt inför vår bakdag idag pöss på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0