:(

haft några kämpiga nätter med lillen= inget vettigt att skriva.
Slut som artist, men idag kör vi lite träning när Niklas kommer hem, kanske man kan blir lite piggare.

Sitter och kollar lite gamla kort, saknar verkligen mitt bruna hår, hade det inte vart för att jag är flintis nu tack vare ammningen så skulle färgen redan sitta i huve på mig. Får snällt ta och vänta på att håret kommer tillbaka, men sen så :)

Nä nu ska jag ta fram damm trasan innan Nea ska hämtas på dagis
Hörs
Pössssss


Mallan och jag med mitt bruna hår :P

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] - Vinn löshår&leksakståg

Jag ska färga mitt hår nu nån dag tror jag. Har dock inte bestämmt mej om jag skaha ljusbrunt eller mörkt. Ses nån dag ?

2010-10-13 @ 15:50:20
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0