Ja vad säger man

I lördags morse var Nea äntligen feberfri, som vi vart glada :)
Tänkte att vi skulle göra ett litet besök hos Malin, Jimmy och lilla Neo så barnen kunde få leka lite, ja och det gjorde dom medans vi fick världens godaste nybakta kanelbullar som Malin hade bakat :)

När vi kom hem lagade vi en super god kräftsoppa och skulle mysa med ett glas rött sen framför tvn, m var bara det att då va det Ellies tur att få feber, dock inte lika hög men endå. Skulle ta fram alvedon till lill tjejen utifall och vad ser jag vi har ju för fasen ingen.
Klockan var ju kvart i 8 på kvällen så det var bara att ringa runt till alla affärer som var öppna och kolla om dom hade, Ica i sätra hade så det blev en tur dit och inget vin för mig.

Nu verkar lill tösen inge varm längre, tycker jag känner en liten tand på väg så kanske är därför febern kom.
Aja idag ska iaf Nea få va med sin mormor och baka bullar, jag och Niklas ska om lillen är feber fri åka en sväng till valbo och köpa skor å lite andra saker till Minnéa

Iaf så har vi börjat med vårt lilla gym i källaren och jag kan säga så mycket som att jag körde mitt första passa i går och kan idag knappt röra mig, det är en bra början :) Niklas sa åt mig att jag e för otränad för att börja löpa som en tok på bandet så nästa gång blir det till att gå får se om jag mår mindre illa efter då :P Nästa gång är idag :)))) Nu jävlar... här ska köras!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0