Lilla lilla Ellie

Igår efter två dagar med 40 graders feber, ringde jag sjukrådgivningen för att höra vad jag ska ta mig till med min lilla älskling,  vi fick en akut tid på helsocentralen och där togs en massa prover på min lilla tjej, usch inte kul å ta prover på en sån liten :( När vi sedan fick resultatet såg dom att hon har en infektion i kroppen men kunde inte förstå vart den kom ifrån, vi fick en remiss till barnkliniken och dom bad oss åka dit med desamma, fick vänta där i 2½ timme innan läkarn kom in och kollade på Ellie, som sagt så har hon nån infektion i kroppen kan vara så enkelt som bara en vanlig förkylning så jag ber till gud att det bara är något sånt.

nu ska vi iaf avvakta och se om febern sjunker, ja so sagt det är ett trött gäng här hemma nu.
Nä nu skriker lillen hörs sen


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår

Ursh vad jobbigt :/ Vill du ta en promenad imorgon på morronen ? direkt efter dagilämning? Sen ska jag plugga körkort men beöer röra mej lite innan så jag får energi :P

2010-10-25 @ 19:06:26
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: sofia

jag skulle behöva all hjälp jag kan få, vad skulle man kunna skriva mer om i bloggen som är intressant att läsa om?:) kom gärna med förslag, kram:)

2010-12-06 @ 11:29:39
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0