Morning

Sovit gott?? Det har då inte jag gjort, lillen somnade lite väl tidigt igår kväll och redan då misstänkte jag vad som skulle hända och jag hade såååå jädrans rätt..
Hon somnade 19.00 och vaknade första gången vid 22.00 sen vaknade hon varje timme och gall skrek och det enda som hjälpte va mat, så idag e jag trött som få.
Jag och Niklas sa senast igår att ååå va Ellie sover bra nu hehhe så va det med det :P

Idag ska Nea på dagis sen kommer kära kusin http://mimmi86.blogg.se  med sin söta Elias hit och umgås :) Efter det bär det av till södertull för mindre trevliga saker så idag hämtar Neas farmor på dagis.

Iaf så ska ju flickorna få dela rum eftersom det e för tidigt för mig och Niklas att flytta ner i källaren, så nu har vi gjort lite där inne ska visa lite bilder sen, har bla fixat till en sån där gammal skolbänk av trä. Skit fint kommer det att bli :)

Nä nu måste jag få i mig lite frukost sen väcka sömntutan Minnéa ;) Hörs sen pössss
 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0