Nya tag

Hej mina vänner!!! Allt bra??
Det var inte igår :P
NU har jag iaf bestämt att blogga lite och jag ska bli bättre på både kort och uppdatera ;)

Det har inte hänt så mycket nytt här hemma förutom att tjejerna växer så det knakar, hemmet har ändrats lite och jag har börjat träna lite lite smått men snart så ;)

Ska försöka få lite hjälp av Emma att fixa till bloggen för som sagt det var ett tag sen vi hördes och jag har ingen mage nu längre, tror också jag behöver lite nytt utseende på bloggen. Som en nystart helt enkelt.

Nä nu ska jag glo lite Ullared sen blir det fruarna som börjar idag kl 21.00

Höres i möra då ska jag på ett mindre trevligt sjukhusbesök :((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0