Ögon ögon ögon

Idag är vi hemma igen, Nea har åkt på en ögoninflammation. Hon har haft det en gång tidigare men då var det mycket värre en denna gång, så hoppas den går bort snart.
Ellie är också kraslig, snorar och är slemmig i halsen :(


Imorse när vi satt och kollade på barnprogram så hörde vi värsta smällen, eftersom jag hör sånna varje dag så förstod jag att det var en fågel som krockat med vårt fönster, och mycket riktigkt låg det en stackare där helt stendöd :(  Blodet rann ut huvudet på honom så det var inte mysigt syn. Nea som såg fågeln först sa bara helt glatt fågeln har bajsat å nu sover han, lilla gumman min det va ju bara att säga att fågeln låg å vila en stund.
Nä nu hoppas jag pappa kan komma och ta bort den stackarns fågeln för sånt tycker jag då inte om att göra själv.

Måste se efter om vi kan sätta nåt på det där fönstret för det krockar fåglar där hela tiden.
Nä nu ska jag sätta på lite kaffe sen ska jag titta vad vi ska köpa till Neas nya kök :P
Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men Gud! stackars fågel :( o sjuka barn :( krya på er!

2010-09-29 @ 12:37:13
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0