Shopping

Nu har vi vart på stan och köpis, hur vi nu kunde komma på att åka till köpis en helg, löning och regn... Ja ni kan ju tänka er va folk.
Men vi kom iaf hem med kläder till Minnéa, kläder till mig som jag ska ha på dopet nästa helg, en ny vinter jacka åt mig som jag längtat efter sen förra året :) Sen tog vi även en fika så jag  fick min efterlängtade latte, måste verkligen köpa en espresso maskin....

Innan vår shopping tur så var vi till Malin med familj och fixade håret jag blev slingad och Niklas klippte sig, ville ju göra nåt kul med håret men det blev bara slinger denna gång men jag e super nöjd e liksom lite så där halvblond :) Me like!!!!

Nu har vi precis ätit lite pasta med bacon/tomat sås och nu blir det nog en kopp te för mig :)
Imorn ska jag fixa lite naglar sen har vi planerat några timmar i skogen, kanske tar med oss lite gott, varm choklad kanske :P

Nä nu ska jag mysa med min underbara man och mina super gosiga döttrar :)))))


Kommentarer
Postat av: c

vi var till sundsvall och hämtade hem en bulletjej idag.

Henne vill jag så gärna göra till viltspår champion, tror det finns 2-3 st som är det.

Hon är grym med sin nos.



Hoppas du har en härlig söndag framför dig

2010-09-25 @ 21:35:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0