Sömn

Ja det är precis vad jag skulle behöva, Ellie fortsätter att krångla på nätterna och vaknar en gång i timmen *suck* Stackarn har så ont i magen :(

Idag ska Minnéa lämnas på dagis sen vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på.
Igår gjorde vi klar bänken och det blev bra förutom att liten del av texten försvann när jag skulle torka ren den... Aja den ska ju vara i ett barn rum så det e ju inte så noga för snart e den väll täckt av målarfärg :P

har iaf köpt en sak som håller mig väldigt kär eller jag fick den av mor och far för ett tag sen, en blender e det iaf och inte bara en vanlig utan faktiskt en spom e rätt fin så den kan stå framme hela tiden
Smoothie är min nya frukost den funkar jämt och nu kan man ju köpa färdiga portioner med fryst frukt som e så smidiga att bara släga i :)

Min  Smoothie på morgonen brukar bestå av vaniljyogurt, en portion frysta frukter, ½banan, en kivi och lite mjölk blir super gott :)


Nä nu lär vi fixa till oss till dagis Vi hörs sen Pöss på er...



Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Mjo eller hur. har du provat messmör? tänkte att jag skulle köpa idag. Viggo skiter typ en gång i veckan å på dag 5,6 är han inte så roligt ;/

2010-09-23 @ 09:26:50
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: sofie ehlin

Nä har inte provat det, ja precis lika med ellie ibland kan det till och med gå 10 dagar :(

2010-09-23 @ 09:29:45
URL: http://sofieehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0