Staden

Godmogon på er!!

Nu är det full rulle här hos fam Ehlin, barnen ska tvättas, kläs på, ges mat, sen ska jag lämna Minnéa hos sin mormor så jag kan gå ner en sväng på stan och kika.
Ska kolla lite kläder till Nea samt en vinter jacka åt mig själv. Är ute efter en röd dunis kanske blir det en 8848 från intran.. Aja vi får se har bestämt mig för en röd iaf :)

I kväll blir det idol mys får se om jenifer och Jimmie kommer och sällskapar, annars myser vi själva med ett glas vin :)
 
I morgon är det hår som står på schemat, jag ska fixa utväxten och Niklas ska klippas inför dopen som är nästa helg. Har funderat lite om jag själv ska klippa av mig håret kort men vet inte om jag vågar... Nåt kul skulle jag vela göra iaf så vi får se vad det blir :P

På söndag ska det göras naglar här hemma så som sagt... fullt upp denna helg med skönhetsvård :)

Återkommer senare med eventuella köp Pösssss




Kommentarer
Postat av: Mimmi

klipp dig kort! fan va läckert ;)

2010-09-24 @ 15:16:54
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Sandra

lång page ;) har ja ju alltid sagt!

2010-09-25 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0