Trött liten tjej

Ja idag har Nea och jag följt med mormor ut i skogen och spårat, Nea älskade det jag tyckte klövarna var mindre trevliga :P

Nu har vi kommit hem och väntar på att mormor ska hämta Neis så dom ska åka och handla och sen ska hon faktiskt få sova kvar där :)

Själv så ska vi ha fredagsmys här i hemmet, med tacos och idol, kanske även kan slinka ner nån godis :P

Imorn ska vi bli fina i håret sen efter dte ska vi ner hela familjen på stan och kika. kanske jag kan få köpa min jacka..

Nä nu måste jag pussa på min tjej innan hon ska till mormor en heeeeeeeel lång natt


Kommentarer
Postat av: c

menade en dvärgpinscher:)

Bor ni i Gävle?

Jag vill ha hjälp att komma igång igen med viltspår, prova anlagsprovet ige..

ha nu en härlig kväll

2010-09-24 @ 20:34:50
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0