Fy f*n va jag e trött

Photobucket Pictures, Images and Photos
barnen har sovit sjukt bra nån vecka nu = glad mamma, en mamma som orkar träna osv.. Men redan vid läggningen började Ellie å krångla å ville inte sova, när hon väl somnade vaknade hon en timme senare å gall skrek. I vanligt vis brukar jag sitta uppe med henne 2 timmar men igår va jag så trött så jag tog med henne till vår säng, byggde upp värsta muren mellan henne och Nea som alltid sover i vår säng, hon har bökat hela natten satt sig upp ett antal gånger å vela lekt med Nea!
själv har jag legat mer utanför döbgen än i! Nada sömn inatt alltså, har tur som ska lämna dom en sväng till farmor idag!!!!! Nu kaffe hörs sen pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0