Hej!

Hallå på er!
igår blev ingen bra dag, kom iaf ner till stan med barnen å dom var icke på sitt gladaste humör om jag säger så. När vi skulle knäppa kort gick det till en början bra sen ledsnade Ellie på allt å blev hysterisk, det slutade med att fotografen ville boka in en ny dag *suck* aja när vi satt i bilen på väg hem upptäcker jag en gul fladdrande lapp på framrutan BÖTER!!! TACKAR!!!!
stressad som jag är hade jag så fint lagt parkeringslappen så fint i bagage luckan. Trött man blir !!
aja idag är det en ny dag å nya tag , idag blir det lite zumba fitness på zen zen sen hem för lite tacos :) imorgon väntas kalas för sötaste Elias sen direkt hem till Malin å Jimmy på kräftskiva :) nu kom Sandra vi hörs // soff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0