Söndag

Mysig helg har vi haft :) började med en middag på brända i fredags med familjen, sen bar det väg hemåt där Sandra å Adde dukat upp för kräftskiva! kan säga att jag blev rätt mätt den kvällen ;)
på lördagen kom Sara hit och gjorde naglarna, mycket trevligt, senare på kvällen åt vi tacos å hyrde film :)
I morse va det Kims tur att fixa naglarna, nu är jag precis klar å ska snart iväg till Valbo å unna mig ett par nya jeans :) kl 16 hade jag tänkt gå på ett zumba pass men känner att jag har lite ont i halsen :(
i morgon ska jag till sjukan å ta en massa prover på magen, hoppas verkligen dom hittar vad som e felet! Nä nu ska jag ladda för shopping hörs senare <3 kram

Kommentarer
Postat av: Sara

mysig helg =)

2011-08-31 @ 07:00:27
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0