Nattskräck!!

Har man ju hört talas om, men aldrig vart med om, tills inatt!

Vi hade lagt Minnea och Ellie lite senare än vanligt, hade precis sjunkit ner i soffan då hostar Nea till och skriker i panik, min första tanke var å nej inte magsjuka igen!! Men det var värre än så Nea skrek helt helt hysteriskt och tig sig om halsen. Man såg riktigt paniken i hennes ögon.
Det ända hon fick ur sig var AJ AJ AJ!!!!!!
Hon slet av sig alla kläder och vi fick ingen direkt kontakt med henne.
När vi frågade om hon hade ont nån stan i halsen eller nåt men hon sa nej hela tiden.

Jag ringde 112 och dom skickade ambulans som var där inom 5 min.
När ambulansen kom fick dom inte undersöka henne hon bara skrek och var jätte rädd, men dom sa att det var ett gott tecken att hon skrek för då fick hon luft.
Vi bestämde att vi skulle åka in själv om hon fick svårt att andas eller började klia .
Efter lite prat och tok med Steyfan (hennes Bobbo som hon säger) blev hon som vanligt igen. När jag frågade henne om varför hon skrek och om hon hade ont sa hon, nä jag vet inte mamma
Jag har inte ont!

Skit skumt allting men läste om nattskräck och allt stämde.
Så nu hoppas vi att detta bara är en tillfällighet annars blir det ingen sömn mer då


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Stackars liten! Har ni pratat mycket om att mormor blivit sjuk? Isf kanske de har nått med saken att göra :( Hoppas de va tillfälligt bara!

2012-04-15 @ 21:13:33
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0